Wie zijn wij?

Sinds juni 2013 komen we als kunstenaars

en creatievelingen uit christelijke gemeenten

van Kootwijkerbroek en omgeving samen

onder de naam Kunst&Kerk.

Door middel van een brochure en deze

website van Kunst&Kerk kunt u meekijken

en meelezen over de kunstwerken. Graag

delen we op deze manier met een ieder

diverse gezichtspunten op verschillende

geloofsthema's.

We zijn er voor elkaar

De kunstenaars delen inspiratie, stimuleren kennis en ontwikkeling in creativiteit, en we zijn gericht op groei in - en reflectie op ons geloofsleven in relatie tot kunst.

We zijn er voor de gemeente

Graag laten we de gemeente kennismaken met kunst en met de manier waarop een kunstwerk vernieuwend of zelfs indrukwekkend positief van invloed  kan zijn in het persoonlijke geloofsleven. De kunstwerken die we maken ondersteunen in de overdracht van een thema.

We willen gemeenten en verenigingen warm aanbevelen om de kunstwerken als ondersteunend beeldmateriaal te gebruiken: door het kunstwerk letterlijk erbij te pakken, of een foto te gebruiken.

Waar de kunstwerken van Kunst&Kerk te zien zijn, kunt u lezen in de expositie-agenda.

Onze activiteiten zijn non-profit en afhankelijk van sponsoring. Wilt u onze activiteiten sponsoren financieel of materieel? Neem gerust contact op! Mail naar info@davitha.nl

Projecten

Kunst&Kerk deelt de kunstwerken graag met een breed publiek. Hier volgt een overzicht van de activiteiten tot nu toe:

• Thema Beeldtaal 2021
  • Thema Hemel op Aarde
  • Thema Verbinding (Pinksteren)
  • Thema Lichtdrager (Pinksteren)
  • Thema leven met LEF
  • Brochure met toelichting
  • Opening expositie Eben Haezer
  • Expositie zorgpraktijk
  • Expositie Essenburght